Paita valmis! Ei siitä tullukkaa nii kiva ku halusin, mut ehkä sitä voi käyttää.
1318550.jpg1318552.jpg
1318562.jpg

Käytiin viikolla mummilla ja sillä oli mulle taas kauheesti kaikkee. Sain pitsejä (ei mitää hajua mihin niitä käytän..), pyöröpuikkoja (jee, niitä mulla ei ookkaa ollu ku kahet :) ja neljä kerää Seittemää veljestä (kaks vaaleensinistä, vaaleenpunanen ja joku semmonen rusehtava ei niin kiva).

Kattelin tänää aamulla mun ekaa ja ainutta apupupua minkä oon tehny. Se on niitä ensimmäisiä juttuja mitä oon neulonu lapasten lisäks ja kyllä mä sille vähän nauroin, haha :') Nurjaa silmukkaa ku pitäis olla oikeeta, hervottomia reikiä ja muuta mukavaa. Äitee kyl tykkäs siitä ja nyt se on ollu pari vuotta sen tyynyn alla tai sen vieressä. Ja se näkyy... se pupuressu on korkeintaan sentin paksunen! Voisin tehä toisen nyt ku siit vois tullakki jotain..