En edes muista kuinka pitkään näitä sukkia on tullu väsättyä.. Pitkään! Vihdoinki ne on valmiit, ehkä vähän myöhässä ku talvi meni jo :) Ruskeeta Nallea siis..
1437654.jpg
Ihailkaa paksuja kinttuja! Yheksän senttiä PITKÄ resori (mulle se on pitkä!). Tahoin semmosen jonka voi kääntää tollai kaksinkerroin niinku vasemmalla puolella on.

Tänään oli koulupäivä. Kamalaa. Sen onneks saa sitte vapunjälkeisenä päivänä takasin. Ja mua ärsyttää kun nyt äänestettiin vuoden se ja se kun siellä oli vuoden kädentaitaja. Niiiin tyhmiä, niihin äänestyksiin otetaan mukaan vaan suosituimmat ihmiset. Ehkä mä en vaan ookkaan mikään taitaja vaan tunari? Tai ehkä mä oon liian hissukka enkä mainosta harrastuksiani kaikille ylimielisesti? En tiedä, toisaalta en haluu itteäni millään tavalla koko vuosikirjaan ja semmosiin. Tästä vois nyt saada semmosen katkeran tilityksenmakusen jutun, mutta ei tää sitä ole, piti vaan saada purkautua johonki! ;) Kiitos.