1377473.jpg
Kuvassa köllöttelee koulun valinnaisen käsityön väsäämisen lopputulos: Pöllö-Pingiviini! Piti tehä tilkkutyö, enkä mä innostunu mistää perinteisestä tyynystä tai päiväpeitosta. Löysin sitte yhestä kirjasta tommosen pehmolelun (vaikka kirjassa se on tyyny) ja "pakotin" yhen kaverin tekemään tommosen mun seurana. Ensin piti keksii mistä kohasta tulee se tilkkukohta ja massukka oli helpoin eli tehtiin sitte siitä se. Silmistä tuli aika hirveet, tommoset isot pöllönsilmät. Seiska ja kasiluokkalaiset innostu tosta ja siitä kaverin pingviinistä nii että kouluun tuli semmonen pingviini-villitys ja kaikki halus heti tehä käsityötunnilla pehmolelun. Kuulemma jotku opettajatki innostu noista...

Tilkkutyön jälkeen sai tehä mitä vaa ja mä tietenki halusin neuloa. Aloin sitte tekemään lapasia ja opettamaan sitä mun kaveria tekemään lapaset. Ekaa kertaa kokeilin helmineuletta ja muuten tosta tuli ihan kiva mutta se on hölmön mallinen, liian iso ja sen peukalo on liian pieni :D En jaksanu sitte tehä sille paria.
1377469.jpg

Löysin mun lankakorista melkeen kokonaisen kerän punasta Huopasta. Siitä piti vissii joskus tulla jotkut tossukat mutta en sit jaksanukkaa tehä. Päätin sitte vaa virkata siitä semmosen ympyrän ja huovuttaa sen ku en oo koskaa huovuttanu mitää. Ehkä tosta tulee sit vaikka pieni kynnysmatto pupun häkille..
1377470.jpg

Nyt täytyy toivoo ettei tullu kirjotusvirheitä, en jaksa lukea ja korjata ;)