..nimittäin peruskoulua ja mua. Edellisestä päivityksestä ihan vaan jonkinverran aikaa, koulu vieny kaiken ajan. Viime perjantai oli oikeestaan ensimmäinen hengähdyspäivä kun oli vapaapäivä. Mulla on jo pitkään ollu kankaita, jotka tuotiin syksyllä Espanjasta. Äiti halus että tekisin niistä kappaverhot olkkariin ja ajattelin että sehän on iha pikku juttu.... toisin kävi. Pitkään sai vääntää ennen ku jokasessa kappaleessa oli edes siksakatut reunat. Viime viikolla ompelin välillä aina yks tai kaks palaa illassa ja perjantaina päätin päästä koko työstä eroon ja käytin koko päivän sen ompelemiseen. Valmista tuli! (Tähän väliin voi kysyä, että kuinka moni ysiluokkalainen käyttää keväällä vapaaperjantain verhojen ompeluun?...)


Saas nährä milloin ne ikkunaan päätyy.. Ja koska äitee ei osaa sanoa ei, ni nyt mun täytyy ommella sen serkulle verhot! Huoh, onneks ne on helpommat :)

Neulominen on edistyny vähä hitaammanpuoleisesti, varsinkin kun tekee vaan kahta isoa työtä. Nyt oon lueskellu paljon taas muitten käsityöblogeja kuola valuen: ON EPÄREILUA ETTÄ JOTKUT VOI TEHDÄ IHANIA LASTENVAATTEITA!! Oon niiiiiin kade. Pitäis varmaa tolle veljelle vähä vihjasta, että jos se haluais jo rauhottua ja ruveta lisääntymään :D

Alotin pikkutyönä taaaas perusvillasukkia, mutta kun väri on niin ihana ja se on pakko saada käyttää, että kesäiltoina on sitte jotku pirteen väriset sukat. (Ja kukaan ei arvaa lankaa -seiskaveikka ;)