Eli pari paria Liettuan langoista tehtyjä tumpukkaita:

Tää lanka oli ensimmäinen minkä löysin ja halusin. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Jotenki oon nyt menny ihan sekasin ja tykkään kaikesta räikeestä ja etenki keltanen väri saa kuolan valumaan. Ennen kelpas vaan musta ja tummansininen..


Tää lanka oli äiteen löytö, se halus sitä, mutta tuskin se kuitenkaa loppujenlopuks tahtoo näitä(kään) lapasia, enkä mä välttämättä niitä sille antaiskaan ;) Ei näyttäny kerällä niin kivalta, mutta neuloessa aloin pitää tostaki.

Tässä yks päivä hoksasin, että en oo ostanu vapun jälkee omilla rahoilla lankaa (ennätys!), mutta lipsautin vahingossa äiteelle, että kuinka paljon oon käyttäny rahaa niihi. Olikohan se nyt jotai vähä alle 90e, ei mun mielestä paljon, varsinkaan kun katotaan PALJONKO sillä on saanu, mutta äitee hermostu heti ja sano että nyt ei vähään aikaan osteta lankaa! Ja seuraavana päivänä se soitti ja kysy haluunko mä tämmöstä:


Heh, joo, 18 kerää nimeltä mainitsematonta lankaa ;) Sit se kyl samaan hengenvetoon sano että tän jälkeen ei enää osteta (ihan ku oisin nytkään käskeny sitä ostamaan..). Milläs mä sitten neulon jos lankaa ei saa ostaa häh?! ;)